10 protahovacích cviků proti bolesti zad (bederní páteře)

Ukázka 10ti protahovacích cviků proti bolesti zad (bederní páteře). Cviky neprovádějte švihovým pohybem!! Věnujte cvičení alespoň 15 minut pro důkladné protažení. Před protažením je vhodné být mírně zahřátý.
Video obsahuje 10 cviků na úlevu od bolesti bederní části zad.
Při provádění cviku protáhnete svaly zad, hýždí, noh a krční páteře. Cvičení protahuje oblast celé páteře s důrazem na oblast beder. Dále protahujete hrudní i krční část páteře.
Bolest zad může být zapříčiněná také ochablým břišním svalstvem. Proto také důležité zařazovat cviky na břišní svaly pro svalovou vyváženost. Provádějte zkracovačky, sklapovačky, sed lehy, zvedání a přítahy nohou. Všechny zmíněné cviky najdete na webu http://svetcviku.cz/ či na našem kanálu youtube. Tyto cviky provádějte minimálně ve 3 sériích.

SR:Ukážka 10tich naťahovacích cvikov proti bolesti chrbta (bedrovej chrbtice). Cviky nevykonávajte švihovým pohybom !! Venujte cvičenie aspoň 15 minút pre dôkladné pretiahnutie. Pred pretiahnutím je vhodné byť mierne zahriaty.
Video obsahuje 10 cvikov na úľavu od bolesti bedrovej časti chrbta.
Pri vykonávaní cviku pretiahnete svaly chrbta, zadku, nôh a krčnej chrbtice. Cvičenie naťahuje oblasť celej chrbtice s dôrazom na oblasť bedier. Ďalej preahujete hrudnej i krčnej časť chrbtice.
Bolesť chrbta môže byť zapríčinená aj ochabnutým brušným svalstvom. Preto tiež dôležité zaraďovať cviky na brušné svaly pre svalovú vyváženosť. Vykonávajte skracovačky, sklapovačky, sed ľahy, zdvíhanie a príťahy nôh. Tieto cviky vykonávajte minimálne v 3 sériách.

 

WORLD: Sample 10 stretching exercises back pain (lumbar spine). The exercises do not dynamic movement !! Pay exercise at least 15 minutes for thorough stretching. Before stretching should be slightly warm.
Video contains 10 exercises to relieve pain lumbar back pain.
When you perform an exercise to stretch the muscles of the back, buttocks, legs and neck. Exercise stretches the entire spine with emphasis on the lumbar region. Furthermore, routing the thoracic and cervical spine.
Back pain can be caused by too flabby abdominal muscles. Therefore also important to assign exercises for abdominal muscles for muscle balance. Perform crunches, sit-ups, sed ups, lifting and leg straps. Perform these exercises at least three series.

Zobrazit další / všechny videotipy