Videotipy - Naučte se správně cvičit!

Seriál o výživě - Jak si sestavit jídelníček na míru, sestavení jídla, tipy, návod, výživa, vaření

40 ti dílný seriál o výživě. Naučte se správně si sestavit jídelníček. Koupit potraviny. Rozlište bílkoviny,... Zobrazit více

Jóga pro zdraví na doma - relaxace, meditace, rozcvička, orgánová sestava

Jóga - relaxace, meditace, rozcvička, orgánová sestava a další. Vstupte zde: ... Zobrazit více

Jak být štíhlá a sexy?

Vyzkoušejte výzvu na hubnutí postavy. Vstupte do výzvy na tomtp odkaze: ... Zobrazit více

Cvičební program pro zdravé tělo - bolest zad, rozvoj postavy, podpora hubnutí

Komplexní program na rozvoj postavy, spálení tuků a proti bolesti zad a kloubů... Zobrazit více

TUKOŽROUT výzva na HUBNUTÍ

VSTUP DO VÝZVY ZDE: http://bit.ly/2BWiLfn... Zobrazit více

strečinková rutina #3 - protažení - strečink celého těla

Strečink celého těla je vhdoné provádět po každém cvičení i při běžném fungování v našem životě.... Zobrazit více

strečinková rutina #2 - protažení dolní poloviny těla

Protahovací cvičení na nohy je vhodné k redukci napětí ve svalech. Cvičením protáhneme lýtka, stehna, hamstringy i hýždě.... Zobrazit více

strečinková rutina #1 - protažení horní polovina těla

1 díl ze série protahovacích rutin. Ve videu protahujeme horní polovinu těla směrem od hýždí k hlavě. Protahujeme... Zobrazit více

6 minut intenzivní trénink na břišní pekáč

Trénink břicha obsahuje 6 různých cviků, kterými posílíte přímý a šikmé břišní svaly. Cvičení je celých 6 minut... Zobrazit více

10 minut trénink nohou, hýždí, zad a břicha - šikmé břišní svaly

Cvičení na nohy, záda, hýždě, břišní svaly - šikmé. Trénink je vhodný pro spalování tuků a zvýšení fyzické... Zobrazit více

Jak běžet rychleji - běžecká abeceda

Běžecká / atletická abeceda je důležitou součástí před tréninkem či závodem pro zlepšení běžeckých chopností a techniky běhu.... Zobrazit více

Jak zhubnout 2. díl

Nová témata o hubnutí - tuky, BMI, štítná žláza, spalování tuků - rizikové partie, somatotyp, přeměna tuku na... Zobrazit více

Trénink na celé tělo - posilovací stroje, kladky, vlastní váha, činky, lavice

Trénink na posílení celého těla. Zaměřeno na formování a hubnutí celé postavy. Posílíme hýždě, nohy, břicho, triceps, biceps,... Zobrazit více

BOSU trénink na celé tělo

Trénink na BOSU zahrnuje cviky na  celé tělo. Vhodný pro zlepšení a zapojení svalů středu těla (core, jádra).... Zobrazit více

Workout New Zealand

Mira a Dejv při cvičení na Novém Zélandu.... Zobrazit více

Jak zhubnout?

Nevíte jak zhubnout? Video Vám určitě napoví. Obsahuje témata 1) bazální metabolismus 2) diety a jojo efekt 3)... Zobrazit více

Cvičení na vršek- ruce (triceps, biceps), ramena, prsa a záda pro ženy s činkami a vlastní vahou

Fitness trenérka Renata Malíková si pro vás připravila trénink na horní část těla s jednoručními činkami a vlastním... Zobrazit více

Cvičení na nohy (stehna), hýždě (zadek) - vhodné cviky na hubnutí břicha

Fitness trenérka Renata Malíková představuje trénink nohou, při kterém posílíte Vaše stehna a hýždě. Vhodné cviky na doma... Zobrazit více

STREČINK CELÉHO TĚLA

Cviky na protažení celého těla. Zaměřeno na všechny partie(krk, záda, ramena, biceps, předloktí, triceps, břicho, záda, nohy, hýždě,... Zobrazit více

PLANK trénink 10 minut - zpevňovací cvičení na střed TĚLA - cviky na BŘICHO

Cviky na posílení středu těla (hlavně na vnitřní svaly kolem páteře a břišní svaly). Při tomto cvičení zapojujeme... Zobrazit více

Nohy Zadek Záda TRÉNINK - LEVEL 4

4. díl posilování doma s vlastním tělem na dolní končetiny (hýždě, stehna) zádové svaly a core (střed těla).... Zobrazit více

Břicho trénink LEVEL 4 - 5 cviků

Čtvrtý díl posilování břišních svalů. Cviky jsou složitější doplněné cvičením na míči, které zapojuje i střed těla. Cvičením... Zobrazit více

Břicho trénink LEVEL 3 - 5 cviků

Cvičení na břišní svaly s vlastním tělem a za pomoci míče. Cviky s vlastní váhou na doma. Posílíte... Zobrazit více

Trénink Zadek Nohy Záda - LEVEL 2

2. díl cvičení na nohy, hýždě a záda. Cviky jsou náročnější oproti prvnímu videu. Posilování je vhodné pro... Zobrazit více

Trénink Zadek Nohy Záda - LEVEL 1

1. díl posilování na dolní polovinu těla. Vhodné pro ženy. Cvičení obsahuje 6 cviků, díky kterým posílíte a... Zobrazit více

Břicho trénink LEVEL 2 - 5 cviků

Další díl posilování břicha, který navazuje na první díl. Nevíte jak na břišní svaly? S tímto cvičeníl svaly posílíte... Zobrazit více

Břicho trénink LEVEL 1 - 5 cviků

Cvičení břišních svalů obsahující 5 různých cviků, které je možné cvičit doma. Nevíte, jak na břišní svaly? S... Zobrazit více

STREČINK před a po běhání / statický vs dynamický strečink / rozcvičení

Názorná ukázka Jak se správně zahřát a připravit svaly, šlachy a klouby na běh.... Zobrazit více

joga 10 minut - protažení / strečink nohou a zad

10ti minutové trénininkové video s protahovacími cviky vhodné pro pravidelné protahování nohou (hýždí) a zádových svalů pro odstranění... Zobrazit více

Jak trénovat na SHYBY

Instruktážní video s průpravnými cviky k tréninku shybu. Shyb je cvikem pro posílení zejména  zádových svalů a paží.... Zobrazit více

Workout břicho 4 cviky

Trénink na břišní svaly s cvičebními intervaly 30 sekund a 20 s pauzy. ... Zobrazit více

Trénink na paže - 6 cviků biceps, triceps

Trénink na ruce (biceps, triceps) obsahuje 6 cviků, které jsou cvičeny ve dvojicích cviků. 1 série ve dvojici... Zobrazit více

Břišní svaly trénink - 5 cviků

5 cviků vhodných na komplexní posílení břišních svalů.... Zobrazit více

Jak efektivně procvičit břišní svaly za pár minut

Posilování břišních svalů za pomoci odporu vlastního těla.... Zobrazit více

posilování zádových svalů - cviky s vlastním tělem

Posilovací cviky proti bolesti zad v bederní části. Věnujte cvičení zad dostatečný čas a tělo se Vám odvděčí... Zobrazit více

Cvičení na SEXY zadeček

Trénink na zadek, který obsahuje 8 cviků pro jeho efektivní vytvarování. Posilujete také nohy (stehna, hamstringy, lýtka) a... Zobrazit více

Tréninkový Plán - sestavení a důležité faktory

Názorné video, jak si sestavit tréninkový plán pro silovou přípravu. Důležité faktory pro správné sestavení jako je počet... Zobrazit více

Motivační video - přeměna těla za 100 dní -10 kg (ztráta tuku a větší svalový objem)

Nevíš jak zhubnout? Nabrat svaly? Hledáš inspiraci? Motivaci? Vizi? Proměň svoji postavu. Všechno jde, když se chce. Je... Zobrazit více

25 cviků pro odstranění bolesti zad - páteře

25 cviků, kterými ulevíte od bolesti zad. Cvičení je zaměřené na protažení svalů, kterými ulevíte napětí... Zobrazit více

Facebook Challenge - výzva

Facebook výzva. Nemáš motivaci, chuť a hledáš nějaký impuls jak vše nastartovat? Nezoufej - mám pro tebe výzvu...... Zobrazit více

Cviky proti bolestem zad (2.díl)

2.díl protahovacích (strečink) cviků na bolavá záda. Video obsahuje 10 cviků, při kterých protahujeme zkrácené svaly... Zobrazit více

TRX trénink na celé tělo

Trénink s 10 cviky na TRX, kterými procvičíme celé tělo. Rozvíjíme koordinaci, rychlost, sílu a vytrvalost.... Zobrazit více

Cviky proti bolesti ramen / cvičení externích rotátorů

Video obsahuje 5 cviků, kterými posilujeme externí rotátory ramen. Obsažené cviky je vhodné zařazovat do tréninku pro odstranění... Zobrazit více

Protahovací cviky proti bolesti krční páteře

Cviky na protažení krční a šíjové oblasti, které Vám pomohou předcházet či odstranit problémy s hlavou, jako je... Zobrazit více

10 min workout břicho

Břicho trénujeme jako ostatní partie. Pokud provádíte stovky až tisíce opakování, cvičíte vytrvalost. Cvičte krátké, ale intenzivní tréninky.... Zobrazit více

Posilování prsních svalů #3 (kladky)

3.díl posilování prsních svalů je věnovaný cvičení s kladkami z hlediska zapojování horní, střední a spodní části velkého... Zobrazit více

Aktivace páteře - Joga

Proměňte své obyčejné ráno ve svěží. Aktivace páteře je vhodná prevence před bolestí zad, či zranění. Video... Zobrazit více

Posilování prsních svalů‪ #2 (tempo při cvičení)

2. díl věnovaný tempu při cvičení opakování. Ve videu je popsáno, jakým způsobem je možné dosáhnout nárůstu maximální... Zobrazit více

Posilování prsních svalů‪ #1 (rychlost svalových vláken, sklon lavice)

Posilování prsních svalů. První díl videí věnované partii hrudníku. Zahrnuje sklon lavice z hlediska podílu rychlostních a vytrvalostních... Zobrazit více

TRX cviky na břišní svaly

TRX cviky primárně na břišní svaly. Při provádění cviků je nutné být celkově zpevněný.... Zobrazit více

10 protahovacích cviků proti bolesti zad (bederní páteře)

Ukázka 10ti protahovacích cviků proti bolesti zad (bederní páteře). Cviky neprovádějte švihovým pohybem!! Věnujte cvičení alespoň 15 minut... Zobrazit více